Světelná reklama administrativních budov
Světelná reklama je důležitá i pro propagaci administrativních a kancelářských budov. Tyto stavby jsou většinou ve vlastnictví města nebo soukromých firem, které se je snaží pronajmout jiným firmám, podnikatelům, sdružením nebo městským institucím. Jelikož se tyto budovy většinou nacházejí přímo v centrech nebo na okrajích měst, přistupuje se ke světelné reklamě umístěné na střeše, na zdi nebo přímo před budovou.
Světelná reklama na střeše nebo zdi
Světelná reklama takto konstruovaná je velmi efektivním řešením. Budovy, které čítají několik pater, jsou vysoké a v zástavbě tak zkrátka nepřehlédnutelné. Výrazná reklama decentních rozměrů dokáže přitáhnout oči veřejnosti. Slouží k podpoře prodeje či pronájmu prostor a plní i informační funkci pro širokou veřejnost.
Světelná reklama před budovou
V druhém případě je nutné přistoupit opět k reklamě drobnějších rozměrů. Má nejčastěji formu praktické tabule, která se nachází při vstupu do budovy, a to jen několik metrů nad zemí. V městské zástavbě nemá význam investovat do reklamy, která bude vysoko. Pro své okolí by taková reklama působila rušivě a protože je zástavba mnohdy stísněná, nebyla by ani efektivní.
Dá se tedy říci, že takováto reklama vychází o něco levněji než reklama u obchodních center. Není potřeba tolik materiálu pro její výrobu a mnohdy jsou vynechány i světelné prvky. Budovy totiž fungují především během dne, kdy osvětlení reklamy není až tak nutné.
Napsat komentář