LED

LED reklamní mantinely

V dalším příspěvku bychom se chtěli zaměřit na reklamní nebo také sportovní LED mantinely, které se využívají především při různých sportovních utkání. I ty mohou být zajímavou formou reklamy pro vaši firmu a šancí, jak se zviditelnit. Na LED panel můžete umístit jakékoliv reklamní sdělení, o kterém si myslíte, že upoutá pozornost na vaši firmu. Myslete na to, že reklama se zobrazí divákům zápasu či utkání, které právě probíhá, a měla by tak být zajímavá právě pro tuto cílovou skupinu. Zobrazit celý článek

LED velkoplošné obrazovky

LED technologie se dnes běžně využívá k nasvícení reklamních i jiných ploch. LED světelné panely disponují dlouhou životností a jsou téměř bezúdržbové. Dají se také vnímat jako zajímavá alternativa ke světelné reklamě. Velkoplošná reklama má podobu například různých obrazovek, billboardů, multimediálních kostek nebo ohebných zobrazovačů. Dnes se vám tak nabízí celá řada možností, jak propagovat svou firmu. Zobrazit celý článek

Běžící text u světelné reklamy

Běžící texty nejsou žádnou velkou novinkou na našem trhu. Mnoho podnikatelských subjektů si takovou formu reklamy již pořídilo, nebo minimálně zvažuje investici do tohoto produkty. Pojďte se s námi podívat, jaké má tato forma reklamy přednosti a kde se dá využít. Nasvětlení reklamy se většinou provádí se zapojením LED světelných panelů. Celá reklama je koncipovaná spíše jednoduše. Vy si můžete vybrat formu, která bude odpovídat vašim představám a cenovým možnostem. Zobrazit celý článek

LED

LED je technologie, která se používá pro nasvícení reklamních ploch. LED diody mají dlouhou životnost a vysokou svítivost. V porovnání se staršími technologiemi tak vycházejí mnohem lépe z finančního hlediska. LED panely jsou navíc velmi odolné a reklama tak vyžaduje jen minimální péči. Výhodou je, že jednotlivé barvy můžete na reklamním panelu libovolně kombinovat a stejně tak i jejich efekty. Máte tak možnost vytvořit si zcela unikátní prezentaci pro svůj objekt.

LED světelná reklama

Právě LED světelná reklama patří v současnosti mezi ta nejoblíbenější a nejžádanější řešení. Je cenově dostupná, nenáročná na údržbu i na provoz. LED světelná reklama nachází uplatnění u celé škály objektů. Používají ji obchodní domy, supermarkety a hypermarkety rozmanitého zaměření, administrativní centra i drobní obchodníci. Takto nasvícené reklamní panely můžete pozorovat také u čerpacích stanic. LED reklama postupně vytlačuje jiné formy osvětlení. Zobrazit celý článek

Světelná reklama na míru

Přemýšlíte o pořízení světelné reklamy a nevíte, kde začít? Říkáte si, že by vám taková forma propagace přišla vhod a stále váháte nad investicí? Oslovte specializovanou firmu, která vytvoří světelnou reklamu na míru vašim požadavkům. Nechte si zhotovit přehlednou kalkulaci, díky které budete vědět, na kolik vás reklama celkem přijde korun. Zobrazit celý článek

Materiály pro výrobu světelné reklamy

Zárukou kvalitní a efektivní světelné reklamy je nejen její design, ale také použité materiály. Ty se pak odrážejí v dlouhé životnosti a odolnosti světelného panelu. Je důležité volit kvalitní základové materiály – materiály použité pro konstrukci panelu – i profesionální materiály pro povrchovou úpravu (různé fólie, světelná technika). Věříme, že díky našemu článku získáte přehled o tom, z čeho je aktuálně možné vybírat. Zobrazit celý článek

Z historie světelné reklamy

Světelná reklama představuje jeden z moderních způsobů propagace. Její historie tak není nijak dlouhá ani výrazná. Spíše než historie samotného nápadu je zajímavý vývoj materiálů, které se pro výrobu světelné reklamy používaly dříve a používají dnes. Od barevných neonových trubic jsme se posunuli až k LED a LCD technologii, která je v současnosti častou volbou nejen z finančního hlediska. Zobrazit celý článek

Základní rozdělení světelné reklamy

V oboru světelné reklamy se můžete setkat s celou řadou pojmů a členění. Pro snadnější orientaci jsme pro vás na našem webu připravili článek na toto téma. Článek se zaměřuje na venkovní i vnitřní světelné panely a jejich dělení. Ačkoliv uvedená metodika není nijak standardizovaná a je na uvážení každého výrobce, jak jednotlivé produkty tvořící jeho sortiment v této oblasti nazve. Zobrazit celý článek